Jelentkezem | augusztus 23. - szeptember 22. | Kedd, Csütörtök | 9:00-12:15 | 5 hét 40 óra |
168 000 Ft | Online | Jelentkezem |
Jelentkezem | szeptember 12. - október 12. | Hétfő, Szerda | 17:00-20:15 | 5 hét 40 óra |
168 000 Ft | Online | Jelentkezem |
Jelentkezem | szeptember 17. - október 15. | Szombat | 9:00-16:00 | 5 hét 40 óra |
168 000 Ft | Online | Jelentkezem |
Jelentkezem | november 02. - december 05. | Hétfő, Szerda | 17:00-20:15 | 5 hét 40 óra |
168 000 Ft | Online | Jelentkezem |
Jelentkezem | november 12. - december 10. | Szombat | 9:00-16:00 | 5 hét 40 óra |
168 000 Ft | Online | Jelentkezem |
Roszler Géza - online marketing oktató ajánlása
Sokan kérdezik tőlem, hogy tényleg ennyire nagy szerepe van-e az online marketingnek manapság. Szerintem ez nem kérdés, hiszen bármilyen hirdetéssel is találkozunk akár közterületen, akár egy újságot lapozgatva vagy netán ismerősünktől hallunk valamilyen információt, akkor rögtön az Interneten nézünk utána a részletes információknak.
Ismerjük meg az emberek reklámfogyasztási szokásaikat. Vegyük például azt az esetet, amikor közlekedünk. Közlekedés közben - közlekedési eszköztől függetlenül - rengeteg tényező befolyásolja reklámfogyasztási motivációnkat. Tulajdonképpen sok esetben a túlélésért küzdünk, valamint folyamatos ingerek érnek bennünket, amelyekre azonnali reakciókkal kell válaszolnunk. Figyelnünk kell értékeinkre illetve a többi emberre is egyszerre. Sok esetben nem is tudunk figyelni semmilyen óriásplakátra, oszlopreklámra vagy citylight-ra. Lehet, hogy észrevesszük őket, de nincs időnk tüzetesen megvizsgálni őket vagy jegyzetelni a lényeges információkat. Amennyiben az adott hirdetés arculata rendben van, akkor tudunk asszociálni a hirdetőre és egy későbbi időpontban utána nézünk a terméknek az Interneten.
Az online marketing legnagyobb előnye az offline marketinggel szemben, hogy az Interneten keresve, maguk a felhasználók írják be, hogy mit keresnek és nem nekünk kell kizökkentenünk őket abból, amivel éppen foglalkoznak, hogy felhívjuk a figyelmet egy adott szolgáltatásra vagy termékre. Az Interneten keresve a felhasználók úgynevezett aktív keresőfázisban vannak, amelyet nagyon hatékonyan tudunk megcélozni az online marketing eszközök segítségével. Az aktív keresőfázison kívül óriási előnye az online hirdetéseknek, hogy mérhető az eredményességük, lehet őket változtatni bármikor, illetve akár meg is szüntetni, ha aktualitását veszíti. Ezekkel a tulajdonságokkal semelyik offline marketing hirdetési lehetőség nem rendelkezik!
Ha szeretnéd megismerni az online marketing előnyein kívül a konkrét operatív tevékenységeket, amelyek segítségével könnyedén és költséghatékonyan tudod megcélozni célcsoportodat az Interneten, akkor gyere el egy online marketing tanfolyamra a Webler Oktatóstúdióba! Várunk szeretettel! Ne habozz! A többiek már nagyban játszanak, nincs időd tétlenkedni!